سرخط خبرها

«محرک» از «بازی مرکب» پیشی می‌گیرد؟ | دستاورد چشمگیر یک سریال کره‌ای دیگر

  • کد خبر: ۱۸۰۹۱۵
  • ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷
«محرک» از «بازی مرکب» پیشی می‌گیرد؟ | دستاورد چشمگیر یک سریال کره‌ای دیگر
«محرک» یا «متحرک» (Moving)، سریال کره‌ای تازهٔ «دیزنی‌پلاس»، قدم در مسیر «بازی مرکب» گذاشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، سریال فراطبیعی و جاسوسی پرستارهٔ «محرک» (Moving)، بر اساس مدت پخش طی هفت روز، به پربیننده‌ترین سریال کره‌ای سرویس پخش «دیزنی‌پلاس» در سطح جهان، و تارنمای عرضهٔ فیلم «هولو» در سطح ایالات متحده تبدیل شده است. این سریال پیش از این در سطح آسیا نیز به موفقیت‌هایی چشمگیر دست یافته بود.

پارک این‌جه و پارک یونسِئو ــ که مشترکاً کارگردانی این سریال را بر عهده دارند ــ آن را بر اساس اثری به همین نام، آفریدهٔ کانگ فول، هنرمند عرصهٔ «وب‌تون» (گونه‌ای کمیک دیجیتال برخاسته از کرهٔ‌جنوبی)، ساخته‌اند که خود فیلم‌نامهٔ این مجموعه را نیز (در ۲۰ قسمت حدوداً ۴۰دقیقه‌ای) نوشته است.

از ستارگان معروف سینمای کرهٔ‌جنوبی که در «محرک» نقش ایفا می‌کنند، می‌توان به ریو سونگ-ریونگ (بازیگر سریال «پادشاهی»)، هان هیو-جو (بازیگر سریال «افسانهٔ دونگ یی»)، جو این-سونگ، چا ته-هیون، ریو سونگ-بوم، کیم سونگ-کیون (بازیگر سریال «دی. پی.»)، لی جونگ-ها، گو یون-جونگ و کیم دو-هون اشاره کرد.

این سریال روایتگر داستان سه نوجوان دبیرستانی است که والدینشان نیروهایی فراطبیعی نظیر شفابخشی را در آن‌ها تشخیص می‌دهند و در نتیجه می‌کوشند از فرزندان خود در برابر سوءاستفاده‌های احتمالی دولت محافظت کنند. این پدر و مادرها ــ که خود از نیروهایی مشابه برخوردارند و سابقاً جاسوس بوده‌اند ــ در این راه از تجربیات گذشتهٔ خود بهره می‌گیرند.

دیزنی‌پلاس ــ که پخش «محرک» را از ۹ اوت آغاز کرده است ــ تا ۲۳ اوت ۱۱ قسمت از این سریال را عرضه داشته و ۹ قسمت دیگر از آن را نیز تا ۲۰ سپتامبر ارائه خواهد کرد. این شرکت امیدوار است بتواند موفقیت پلتفرم «نتفلیکس» در پخش سریال کره‌ای «بازی مرکب» را تکرار کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->